lunes, 21 de noviembre de 2011

LA HISTÒRIA DE LA MEVA VIDA

La meva història comença a Polònia, on vaig néixer. La meva mare em va posar el nom més comú  que havia: Joanna. Vaig ser un nadó molt ´´bo´´: m´ho menjava tot, dormia tota la nit.
..
La meva infància ha segut feliç, em porta molt bons records. Un dels meus millors records de la meva infantesa són les vacances a la casa de la meva àvia. Ella tenia una casa gran amb jardí i un hort. Anava a la casa seva amb la meva germana en el període de vacances. L´ àvia ens deixava molta llibertat, cosa que ens agradava molt perquè normalment la meva mare era molt estricta i ens prohibia fer moltes coses. Llavors quasi tot el dia fèiem el que volíem: menjar les fruites directament de l´arbre, embrutar-nos sense escoltar la meva mare díent-nos que no ens podíem embrutar, etc...

De tant en tant ´´ ajudàvem ´´ a la meva tia a rentar-li el seu cotxe amb una mànega. Això era genial perquè sempre al final acabàvem regant-nos unes a les altres.

Però tot va canviar en la pubertat... Vaig tenir els problemes típics d´aquesta etapa: males notes, tenia la personalitat canviant, estava molt desorientada,....

Per sort, vaig sortir endavant d´ aquesta etapa. Vaig acabar els meus estudis i vaig decidir anar a Holanda com au-pair per estudiar anglès. Va ser un any molt feliç i vaig gaudir  molt.

Aquesta experiència em va agradar molt,  llavors vaig decidir repetir-ho i vaig anar a Espanya per aprendre castellà. Durant la meva estànça hi  vaig conèixer al que ara és meu marit i ens vam casar. Tenim dues filles meravelloses i ara som molt feliços. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario