lunes, 21 de noviembre de 2011

QUE LI PASSA A ......MADUIXA?


Era un día molt calorós. Un d´ aquests dies que m´agraden tant..Vam ser quatre penjant d´ una planta.

La meva vida és molt divertida, gaudeixo molt de poder-me gronxar i  prendre sol.

Però un dia es va acabar tot...Al meu costat va aparèixer un ésser humà. Es va quedar una estona mirant-nos a les  quatre i de sobte em va agafar de la planta.

Em va ficar en un cistell i em vaig adonar que el món es movia. Després de no gaire temps em va ficar en un altre cistell més gros, però que ja no es movia. Tot era soroll: molta gent parlant de forma animada i distreta... estava en un mercat!

No va passar gaire estona quan la gran mà del meu propietari em va agafar, junt amb altres de les meves germanetes, i em va ficar en una bossa de plàstic, que va passar ràpidament a la petita mà d´una nena molt bonica.

No vaig durar molt a la bossa. Potser realment sóc tan bonica com crec, perquè la nena em va agafar la primera...Ja no recordo més del que em va passar, només que ara estic flotant en un estrany mar!

No hay comentarios:

Publicar un comentario