sábado, 29 de octubre de 2011

DESCRIPCIÓ DE LA MEVA COMPANYA


Vaig a descriure  la meva companya Violeta Punsola.
És una noia de mitjana estatura amb cabells de color castany fins a la base del coll. Porta ulleres.
No la conec encara però em sembla una noia intel.ligent, seriosa i de confiança.
Com jo no sé suficient català, ella sempre s´ofereix a ajudar-me.
Una de les virtuts que m´ha dit és que és respectuosa. L´altra virtud és que és responsable.
Ella diu que un dels seus defectes és ser tímida , però a mi em sembla que això no és realment un defecte greu. És més, jo crec que aquest tipus de caràcter és molt proper al d´una persona educada i respectuosa, que mai vol destacar ni menysprear als altres.
Un altre defecte seu que m´ha dit és que és tossuda.
El seu somni és ser professora de nens i acabar la carrera de piano. Això em sembla que ho aconseguirà tal com és.

No hay comentarios:

Publicar un comentario