domingo, 16 de octubre de 2011

TEXT ANGOIXA



Quan tenia divuit anys  vam anar  tota l´escola a fer pràctiques  amb el tren.
Hi havia molta gent esperant a l´andana. El tren va arribar i la gent va començar a pujar. De sobte, el tren va posar-se en marxa quan encara la gent estava pujant!
Jo vaig intentar  pujar al tren quan estava en marxa. De sobte, vaig caure  entre l´ andada i el tren. Llavors un amic meu que estava al meu darrera em va agafar i em va llançar cap l´andana. En aquest moment  jo estava amb la meva amiga i el seu pare i ells van haver-me de portar a la següent parada per poder arribar a temps d´agafar el tren. Vam haver de córrer molt amb el seu cotxe i vaig passar molta angoixa pensant que arribaria tard  a l´estació i que tota la meva clase se n´aniria sense mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario